Na projekte už bola ukončená zákaznická podpora novým klientom a ďalší vývoj. V prípade otázok nás kontaktujte na info@foxydesk.cz
Tím Foxydesku
Chatovacie okienko môžete umiestniť na neobmedzený počet webov a všetko spravovať v rámci jednej administrácie.
Nie sme však len obyčajný chat. Využite silu pokročilých funkcií, ako sú napríklad automatické správy podľa podmienok, a zvýšte svoj konverzný pomer.
Automaticky oslovte zákazníkov, ktorí si prezerajú danú kategóriu produktov viac ako 5 minút, a ponúknite im zľavový kód alebo asistenciu. To je len príklad toho, akým spôsobom možno Foxydesk využiť. K dispozícii je veľké množstvo podmienok od dátumu, času, URL až do mesta zákazníka, prehliadača a počtu jeho návštev.
Vďaka ľahkému prepojeniu s Google Analytics získate cenné dáta o tom, ako sa správajú vaši zákazníci, ktorí mali nejakú interakciu s chatom.
Venujte sa svojim zákazníkom, aj keď budete napríklad v kine či na zastávke. Vďaka responzívnemu dizajnu to pôjde jedna báseň.
Umožníme vám úplnú flexibilitu a pohotovosť. Nenechajte sa obmedzovať a pomôžte svojim zákazníkom odkiaľkoľvek.
Ponúkame širokú škálu nastavení tak, aby ste si vzhľad chatu mohli prispôsobiť na svoj obraz. Buďte naozaj originál!
Vytvorte si neobmedzené množstvo oddelení (IT, obchodné oddelenie a pod.) a priraďte ich jednotlivým operátorom. Každý z nich tak môže mať na starosť len určitú časť webu či úplne iný web.
Inštalácia
U nás nemusíte mesačne platiť smiešne sumy za prenájom niečoho, čo nikdy nebude vaše. Foxydesk je prvý webový chat, ktorý ponúka predaj licencie len za jednorazovú platbu. Žiadne skryté poplatky tu nenájdete. Aplikácia bude navždy vaša vrátane budúcich aktualizácií.
Sme zástancami toho, že by každý web mal chrániť citlivé dáta o svojich zákazníkoch ako oko v hlave. Po zakúpení licencie je aplikácia umiestnená na váš server/hosting a nikto iný ako vy sa k nej nedostane.
Po zakúpení licencie je aplikácia navždy vaša. K dispozícii dostanete inštalačný balíček, detailný manuál a prípadnú asistenciu pri inštalácii. V cene sú zahrnuté aj všetky budúce aktualizácie.
Sme rýdzo česká firma, a preto sa nemusíte báť riešenia prípadných problémov. K dispozícii sme denne na telefóne, maile aj chate :)
Zaistíme bezproblémovú inštaláciu aplikácie na váš server. Stačí si túto službu objednať v košíku. Ak nemáte k dispozícii žiadny server, môžete umiestniť aplikáciu k nám za poplatok 25 €.
K aplikácii je k dispozícii detailný manuál inštalácie a používania Foxydesku. Nechýbajú ani najčastejšie otázky a návody ako vložiť chatovacie okno na rôzne platformy webov.
Na prevádzku administračného rozhrania stačí hosting či server, ktorý podporuje minimálne PHP 5 (+ novší) a databázu MySQL 5.2 (+ novšiu). Tieto funkcie ponúkajú 99 % všetkých aktuálnych poskytovateľov hostingu (napr. WEDOS).
Administračné rozhranie
Nenechajte sa ovládnuť neprehľadnými procesmi a všetko si jednoducho nastavte a spravujte v jednoduchej webovej aplikácii. To, kam sa bude vaša živá podpora uberať, nastavíte pár jednoduchými kliknutiami.
S online zoznamom návštevníkov už vám neutečie jediná konverzia. V reálnom čase uvidíte, kto sa práve na váš web pozerá, a tak budete môcť zmobilizovať svoje sily a ponúknuť mu cenné rady a expertný prístup. Navyše budete môcť medzi jednotlivými zákazníkmi prepínať, a výrazne tak zvýšiť svoju produktivitu.
Prezerá si váš zákazník jeden produkt už podozrivo dlho? To napovedá, že by oň mohol mať záujem. S automatickými správami podľa podmienok budete môcť presne tieto situácie podchytiť a nastaviť si, kedy sa má zákazníkovi zobraziť daná správa. Aktívne oslovenie výrazne zvyšuje konverzný pomer a spokojnosť zákazníka.
To, že pri sebe práve nemáte počítač vášho zákazníka nezaujíma. Hľadá totiž radu a čo najlepšie ihneď. Foxydesk si našťastie rozumie s každým mobilom a umožní vám odpovedať napríklad pri čakaní na električku alebo pri bazéne. Stačí mať inteligentný telefón či tablet a pripojenie na internet. Nenechajte nikoho zbytočne čakať.
Nechajte si od nás naservírovať štatistiky o tom, ako na tom ste. Či už pôjde o priemernú dobu riešenia problému, efektívnosť vašich operátorov alebo napríklad počet oslovených zákazníkov, všetko a oveľa viac pre vás zhrnieme do prehľadných grafov. Vieme, že poriadok robí priateľov, a tak aj dobrý biznis.
Pán doktor Plzák hovoril: „Zatĺkať, zatĺkať, zatĺkať.“ My hovoríme merať, merať, merať. Jednoducho prepojte Foxydesk so svojím účtom v Google Analytics a merajte všetky hodnoty, ktoré vás zaujímajú. Od konverzného pomeru cez retenciu zákazníka až po jeho správanie po oslovení. Merať sa skrátka oplatí.
Chápeme, že náročnejší používatelia vyžadujú čo najviac priestoru v interakcii s chatom, a preto sme pripravili jednoduchý Javascript API, vďaka ktorému môžete pracovať s widgetom vlastným javascriptovým kódom.
Ste nadnárodná spoločnosť a máte 10 jazykových mutácií internetovej stránky? Nám to nevadí. Chat od nás raz kúpite a je váš. Na akomkoľvek vašom webe. Musíme ešte niečo dodávať?
Konverzácie
Neponúkame vám žiadny nezmyselný prenájom obmedzených pozícií pre vašich operátorov. Vieme, že kvalitná zákaznícka podpora postupne rastie a sme spokojní s tým, že stavíte práve na nás. Operátorov si spravujete sami a ich počet vám nijako nelimituje.
Aby ste mali vo všetkom poriadok, Foxydesk všetky správy ukladá a ponúka vám tak mocný nástroj na komunikáciu so zákazníkmi. Uchovávanie chatov zjednodušuje kontrolu, kontinualitu a prípadnú delegáciu správ. Vaši operátori tak ľahko vidia, o čo v konverzácii ide.
Nastavte svojim operátorom obmedzené práva podľa ich kompetencií či oddelení a prejdite tak nedorozumeniam či nechceným chybám. Táto funkcia vám umožní prehľadne rozdeliť úlohy a využiť tak napríklad pomocnú silu v podobe brigádnika bez obáv zo zníženia kvality.
Tímová práca je základ. Umožnite svojim zamestnancom konverzácie delegovať v priebehu pár sekúnd a zvýšte produktivitu svojho tímu. Učený nikto z neba nespadol, a keď si jeden operátor nevie rady, skúsenejší to môže vziať za neho. Zákazník ocení spoluprácu vo vašom tíme a dostane vždy najpresnejšie informácie.
Rozdeľte a vládnite. Založte si komunikačné kanály pre jednotlivé oddelenia a doprajte vašim návštevníkom tie najodbornejšie rady. Nikto nechce čakať a priamy kontakt na experta je vždy tým najlepším, čo môžete ponúknuť. Navyše sa celý proces urýchli, pretože si nikto zákazníka nebude takzvane prehadzovať ako horúci zemiak.
Nie ste práve v rozhraní Foxydesku a venujete sa iným činnostiam? Na novú správu vás upozorní zvuková notifikácia a zapnúť si môžete aj priame upozornenie na ploche. Znížite tak prestoje a navýšite rýchlosť odpovedania, čo je v komunikácii so zákazníkom absolútne kľúčové.
Zistite, kde váš zákazník práve je a podľa toho mu podávajte relevantné informácie. Uľahčíte jemu aj sebe veľa práce a odpadne vám časť komunikácie, v ktorej budete zisťovať detaily o zákazníkovi. Navyše geolokačné dáta využijete vo svojej marketingovej dokumentácii a zaistíte si kvalitnú segmentáciu.
Prišla vám od návštevníka technická otázka o funkčnosti vášho webu? Najlepšie mu pomôžete, keď budete presne vedieť, aké zariadenie a prehliadač používa. To Foxydesk hravo zvládne. A nielen to. Ponúkne vám aj nástroj na sledovanie zdrojov návštevnosti vášho webu.
Najpoužívanejšie správy si môžete uložiť a ďalej kedykoľvek jednoducho vkladať priamo do chatu. Počet uložených správ nelimituje, takže môžete tieto správy využívať nielen na dlhé technické návody, ale aj na pozdravy či poďakovania.
Chatovací box
Foxydesk sa prispôsobí každej veľkosti akéhokoľvek zariadenia a ponúkne tak návštevníkom komplexný a pohodlný prístup k vašim operátorom. Nefandíme totiž trápeniu sa klikaním na miniatúrne okienka živého chatu ani ťažko dostupným tlačidlám na oslovenie podpory.
Značka je základ. Preto vás nenútime do žiadneho uniformného vzhľadu chatovacieho okienka na webe a dávame vám do rúk neobmedzenú paletu vlastných vzhľadov. Prispôsobte si živú podporu tak, aby sedela vašej značke a zvýšte jej viditeľnosť a estetickú stránku. Buďte originálni a vyjdite z davu!
S vlastným vzhľadom idú ruka v ruke aj vlastné texty. Vyskúšajte, ktorý text na vašich zákazníkov funguje najlepšie. Zmeniť ho môžete aj stokrát. Ide nám o to, aby ste si svoju podporu dokonale prispôsobili na svoj obraz.
Ak máte vlastného maskota, dajte o ňom vedieť. Nastavte si vlastný obrázok v chatovacom okienku a oslovte zákazníkov tým, čo dobre poznajú. Pomôže vám to pri budovaní značky a celý chat príjemne zapadne do vašej marketingovej komunikácie.
Nastavte si polohu a veľkosť chatu presne tak, ako potrebujete. Nechcete predsa zakrývať dôležité prvky na webe a ochudobniť tak zákazníkov o zaujímavé informácie. Foxydesk nemá pevnú polohu na vašej stránke. Skáče tak, ako vy pískate.
Končí vašim operátorom pracovná doba a nebudú môcť odpovedať? Dajte to pomocou chatovacieho okna vedieť vašim zákazníkom. Nastavte si text, ktorý im vysvetlí, že otázky, ktoré do tohto okna zadajú, spracujete neskôr cez e-mail.
Pošlite pýtajúcemu sa obrázok, video alebo napríklad zvukovú nahrávku. Zaručujeme vám, že tak komunikácia naberie nový rozmer a výrazne sa zjednoduší. Aj zákazník sám má totiž rovnakú možnosť, a tak vám môže poslať napríklad fotografiu reklamovaného tovaru. Týmto odpadá dlhé vlákno ťažšie dohľadateľnej emailovej komunikácie či dokonca papierovej korešpondencie.
Okrem klasických médií sa nemusíte s Foxydeskom báť posielať a prijímať ani dokumenty, zmluvy či iné typy súborov. Všetko je, samozrejme, zabezpečené, takže nie je nutné sa tejto funkcie zdráhať. Táto možnosť prináša ďalšie zjednodušenie a ucelenie komunikácie so zákazníkom. Doba ide skrátka dopredu a my ideme s ňou.
U nás nekupujete zajaca vo vreci. Skúste si najskôr, čo Foxydesk vie. Na zadaný e-mail vám príde aktivačný odkaz.