Manuál

Predpripravené správy

Ak sa pohybujete v odvetví, kde sa vaši zákazníci pýtajú vo väčšine prípadov stále na to isté, určite uvítate funkciu predpripravených správ, ktoré mnohonásobne ušetria váš čas. Najpoužívanejšie správy si totiž môžete uložiť a ďalej kedykoľvek jednoducho používať. Počet uložených správ nelimituje, takže môžete tieto správy využívať nielen na dlhé technické návody, ale aj na pozdravy či poďakovania.

Nastavenie je hračka

Na pridanie novej preddefinovanej správy choďte do Automatizácie > Uložené odpovede a kliknite na modré tlačidlo Pridať. Tu si nastavíte meno správy a jej znenie. A je to! Áno, to je všetko. Teraz, ak budete chcieť niektorú z uložených správ použitý, stačí v chatovacom okne kliknúť na Uložené odpovede a vybrať si, ktorú odpoveď chcete použiť.